Sjukstuga

Igår kväll kom jag hem till en liten 4-åring som är väldigt ynklig och sjuk. Hostar och snorar. Vi tog ett bad och efteråt blev det timeout på badrumsgolvet. Det var nog första gången som Svea gick och la sig själv, släckte lampan och ropade Godnatt. Sliten tjej!!

Har fått hem min Q och avrundade kvällen med en ridtur på Cayman. Sköter sig hittills (peppar peppar) väldigt bra trots att han känns valpig i kroppen. Rom byggdes inte på en dag och här finns det kvalitéer som får ta sin lilla tid innan dom blommar ut. H har åkt till stugan i Sälen. Hade gärna åkt upp vi oxå men den här helgen ger inget utrymme för rekreation. Jo möjligtvis för Svea som ska göra så lite som möjligt och bara vila upp sig.

I går kom ett besked som ställde saker på sin spets. En del saker känns pinsamma att klaga över och jag känner att vi ska vara glada för att vi är friska. Skickar många tankar och håller tummar och tår för en nära vän som behöver det nu!!

Du fixar det här vännen <3

Nu ska vi dra mot Uppsala och ultuna djursjukhus för att Hämta hem Panamera som blivit opererad. Svea har hostat hela natten och ropat efter mig så till sist delade vi säng och är lika lite utvilade bägge två. Längtar till kvällen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0