Plötsligt händer det

Ibland kommer det sig att man hinner med det där tåget efter att ha sprungit från tunnelbanan, panikat till rätt spår, köpt biljett med mobil och bankdosa medans konduktören står och stampar och vägrar släppa på en förrän biljetten levererats till mobilen. Byråkrat SJ. Men med kom jag och nu är det bara 10 min kvar till Tierp där Q väntar och vill följa med sin matte hem :)

Väl hemma ikväll så blir det unghästridning innan man får sova. Imorgon bitti mot Ultuna för att hämta Panamera. Vilket flängande!! Varje gång det känns motigt så försöker jag tänka mig bort till Grekland dit vi drar den 9:e juni. Är det välbehövligt? Finns det sand i Sahara? Samma svar på båda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0