Ironi

Magdalena Graaf släpper snart en ny bok om livet som mamma, fru och alla andra roller man ska uppfylla.

Jag önskar ibland att jag hade haft lite mer tid till att baka cupcakes i ett blommigt förkläde med perfekta lockar i ett välputsat hem.... men så ser inte mitt liv ut. Det är väldigt mycket plugga, mocka, rida och väldigt lite dammsuga och baka. Men vad gör lite dammtussar i hörnen och nog är det trevligt att äta middag hos mamma?

Ligger i badet och bloggar samtidigt som jag kollar på Guns N' Roses spelning på datorn. På golvet ligger Svea utklädd till påskkärring, målar påskkort och ylar med till musiken. Vi gör det på vårt sätt och det funkar!
Idag efter dagis drog vi på tävling i Orsa och Henrik firade in påsken med att städa hela huset :) Snacka om schysst arbetsfördelning...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0