Filmmys?

Låt aldrig en kille välja film utan att peka med hela handen först. Eller åtminstone vara med som telefon support.
Vad är det för fel på en romantisk komedi? Eller bara en komedi? Eller typ ett drama i stil med Seven pounds eller liknande (ni vet den där fantastiska filmen med Will Smith)
Nåväl, hem kom han med en FANTASTISK film. För det visste han ju redan innan han sett den. Dom pratar franska. Alla snubbar ser likadana ut med samma näsa. Dom har ihjäl varandra och sprättar upp tjejer. Den är dessutom som bonus filmad i nån gråskala. Och jag slutade titta efter typ 2,5 minuter. Här ligger jag, pillar mig i naveln och facebookar. Han låtsas att det är ofantligt bra i ren protest mot min protest. Och jag undrar: Hur tänkte jag nu?? Gör om, gör rätt dvs. nästa gång är det jag som fixar filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0