En längtan efter sommaren

I sommar är det bröllop på tapeten. Inte mitt eget utan andra fina människor som
slår till. Själv tycker jag att Eriksson är ett bra efternamn och att det funkar bra för mig ett tag till. Istället njuter jag av kläderna jag ska ha på mig. Till Barcelona drar vi i 5 dagar för att fira bröllop och semestra lite, då får en gobit stass från Malina (svensk designer) följa med. Den blir perfekt :)

Första helgen i juli är jag brudtärna. Det blir andra gången för mig. 1989 första helgen i juli gifte sig mamma och pappa :) Nu är det Karin och Freddans tur!!

Kommer att dra till Sthlm imorgon för ett par dagars plugg på plats på skolan, Iterum ute på söder.


Kommentarer
Postat av: Cattis

Fin klänning! :)

2013-03-13 @ 08:32:11
URL: http://cattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0