Uppraggad

Känner mig rätt galen just nu. Är smått speedad. Jobbat 8 timmar och sen jagat hem för att lasta hästen och dra till Falun och träna. Någon middag hanns inte med så på hemvägen fick det bli McDonalds. I toakön trängdes jag med ett gäng berusade grabbar som nog aldrig sett en tjej med ridbyxor tidigare. Min rumpa hade blivit generad om den förstått hur uttittad den blev. Blev intervjuad om hur hästarna mådde. Blev nog lite smått generad jag oxå innan jag fått smita in på toa...

Idag har min arbetsplats dekorerats en smula. Damerna har blivit alldeles till sig över vilken söt unge jag har! Känns bra att hon är med där på jobbet nu när vi knappt hinner ses jämfört med när jag är hemma och pluggar.

Idag trillade även betyget i Redovisningskursen in. VG och det högsta man kan få. Hade ett ynka fel på sista tentan. Skönt att polletten trillat ner och att man bara är blond på låtsas ;)

Imorgon rivstartar dagen med kurs i ett självrapporteringssystem. Hoppas det finns lite utrymme kvar i hjärnkontoret.

Nu måste det bli läggdags. Mamma har i princip lyft mig ur bilen. Att rulla in på gården med transporten 23:00 är ingen hit när man är dödstrött på morgnarna.
Fullt ös!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0