Nattpasset

Svea går på ett Kooperativt dagis. Hon trivdes inte på det förra och efter att ha köat ända sen hon var nyfödd fick vi äntligen plats när höstterminen drog igång förra året. Hon älskar sitt dagis - det gör jag oxå, det enda som är mindre roligt är att man ska göra 25 timmar per barn och termin i arbetsinsats. Därför har jag de senaste veckorna haft målaratelje i tvättstugan. Förra vändan blev små små möbler greklandsblå och nu är det vitt som gäller. Eftersom jag är själv med de här projekten så äger dom rum när Svea somnat eller blivit mutad för att mamma ska få måla.
Därför går jag och lägger mig med målarfärg i håret och sängen full med digestivekexsmulor...vardagen är rosenskimrande ;)

På jobbet såg jag ut såhär idag. Det är ju inte riktigt samma tjej när timmen närmar sig midnatt :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0