Den blomstertid nu kommer..

Den är en blomsterexplosion i mina fönster. Mina orkidéer trivs hör på mörvägen. Och dom gillar nog mig eftersom dom är så skötsamma. Kan hända att dom hör mig vara arg på en 3-åring i sin värsta trots era och förstått att det är bäst allt blomma, få nya knoppar och blomma igen. Annars kan man åka ut i komposten ;)

Vi ligger i sängen och ser på byggare Bob, sovmorgon idag och jag behöver inte ens rida eftersom bästa Eliana sköter det på måndagar. Man får se till att göra måndagen så lättsam som möjligt så "en hel jobbvecka framför mig ångesten" blir så lindrig som möjligt. Det spelar ingen roll att man gillar sitt jobb, måndagar är inte detsamma som fredagar. Vi myser till det ikväll med att Smulan sover över och det blir lite Tjejkväll över det hela. Bilder kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0