Vilse.

Idag har det varit hopplöst förvirrat.
Saker är inte där dom ska. Och även om
dom är det så ser jag dom inte för stressen
gör mig blind. Sakblind.

Idag har jag ridit 2 hästar och tömkört 1.
Sen har jag såklart jobbat lite oxå.
Svea har fått hänga med världens bästa
mormor och morfar. Och dom är verkligen
världsbäst. Vad vore vi utan dom??

Det blev premiär i nya sadeln idag. Lyx
med sitt eget namn på grejerna. Skitbra
om man skulle rida vilse eller komma bort
på något vis.

Wadesch dansade verkligen fram idag. fina fina hästen. MEN....
den där jäkla tungan ska hon envisas med att ha utanför. Bara ibland
och bara i höder varv. Tänderna är åtgärdade och jag har prövat olika
nosgrimmor men inget hjälper. Tips någon??? gärna innan jag tar saxen
och klipper av den...

Vet ni vad det här är?

"Östnors guld" kallas det (mässing om vi ska vara korrekta)
 
Måndagen spenderades på fabriksvisning, bolagsstämma och aktieägarinfo.
Mycket som händer nu, spännande!
Man kanske skulle ha fortsatt till handelshögskolan och gått i farfars
fotspår. Han var VD för FM Mattsson en gång i tiden. Nu sitter han nog
uppe i himlen på ett moln och undrar vad det ska bli av mig.

Målet idag var att gå och lägga sig i tid (före 22) och äta nyttigt.
Nu är klockan tio över tio och jag sitter med handen i chipspåsen.
det gick alltså åt helve....
-Det vat ju ialla fall en god tanke :)

Godnatt säger vi nu!


Och tusen tack för dom fina kommentarerna!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0