Upp till bevis!


Imorgon är det dags!
Har följt en plan sen ett par månader tillbaka till punkt och pricka
och i den planen så debuterar vi 1.20 på lugnet imorgon.
Allt är packat och klart och inträffar inget oplanerat inatt
så rullar vi av gården vid 06:30 i morgon.
Hästen har känts fin och ridningen har stämt bra så nu är det
bara att hålla tummarna :)

På onsdag sticker vi till Turkiet för en veckas semester.
Jag, Svea, Sarah, Milton, Kristin och Ida - vilket härligt gäng!
Ska bli såååå skönt och jag behöver verkligen den här timeouten.

När vi kommer hem blir det inflyttning på riktigt, känns helt fantastiskt bra
och samtidigt lite overkligt.

Jessica och Eliana kommer att trimma hästarna när jag är borta
så jag behöver inte ens ha dåligt samvete för att de inte blir ridna.

En god vän undrade idag om jag gått och blivit hemligt förälskad och
syftade på dikten i mitt senaste blogginlägg. Jag snappade upp den
texten under helgen på ett oväntat ställe - Karin och Fredrik hade
toapapper med en massa små kärleksdikter :)
Måste fråga Karin om det är nån typisk "lidingögrej" med sånt flott
toapapper. Så tyvärr mina vänner så var det ingen djupare innebörd
än så :)

Nu sängen nästa!


Kommentarer
Postat av: Fru Lidingö

Såklart det är en äkta Solis grej.

Som du handla på Ica Maxi för 29,90:-

Du vet..det är dom små detaljerna som gör´t.

Puss och vi ses på lörda.Kram

2011-05-19 @ 11:40:47
Postat av: Linnéa Skoglund

Hej vännen! Va roligt att du har börjat blogga igen!! Å vilket dröm-hus du verkar ha skapat åt dig själv :) Go girl!!

Vi måste ses snart!

Kram!

2011-05-31 @ 22:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0