Wind of change

Ett litet tag sen sist och sååå mycket som hänt!

Jag och min lilla tjej har haft en fantastisk vecka i turkiet
med ett gäng härliga människor :)

Dagarna innan avresa var en aning turbulenta. Jag valde
att avsluta min anställning på mitt tidigare arbete och stod
där hopplöst förvirrad och undrade om det var rätt??
Men instället för att stoppa huvudet i sanden landade jag ett
nytt jobb som blev klart dan innan planet lyfte. Nu när alla bitarna
fallit på plats känns det fantastiskt bra och det ska bli en härlig
utmaning att satsa på nått nytt tillsammans med ett gäng människor
som verkligen brinner för sina projekt!

Precis som med ett förhållande är det läskigt att lämna ett arbete
där man haft sin trygghet i flera år men ibland måste man vända blad
för att växa som människa :)

Nu när vi är tillbaka i mora finns det massor med saker att ta tag i,
vi håller på att flytta in och få ordning på virrvarret av alla prylar
man samlat på sig under åren.

Ska fota lite så ni får en uppdate.
Nu är det dags att åka och hämta mitt nya trädgårdsbord,
köpte det längsta som fanns. Måste ju få plats med alla
vänner :)






Kommentarer
Postat av: Cattis

Grattis till nya jobbet! Er semester ser verkligen härlig ut! :)

2011-06-04 @ 12:59:53
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: vicky

jag har i princip gjort samma sak och när man bestämt sej är det underbart!

2011-06-07 @ 13:15:16
Postat av: Teza

Härligt min Tiniwini.. grattis till din nya utmaning & jobb :0)

dock vet jag ej till vad eller vilket jobb du bytt ... Berätta för mig jag e sååååå nyfiken ;0)

Jag å Jonna skulle hälsa på dig idag, tror vi har spanat in rätt hus med hjälp av beskrivningar... Men det såg så tomt ut på gården, återkommer en annan dag <3 kramen

2011-06-09 @ 00:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0