Tomt

Vilka är ni tappra själar som fortfarande inte gett upp hoppet om mig och bloggen?

Livet bara snurrar fortare och fortare, jag lägger min själ i Svea och hästarna.
Tränar hårdare och hårdare. Det har blivit som en drog för mig att göra så mycket
som möjligt - då behöver man inte kliva ur sin bubbla och känna efter.

Det där med kärleken som andra skriver om i sina bloggar har jag blivit en mästare
på att fucka upp. Jag har nog glömt bort hur man gör eftersom jag bara vänder den
ryggen.

Men det finns en kärlek som jag inte behöver dela med någon. Hon har hunnit bli
2 år och med en blandning av Ståbis/Eriksson i generna kan vi utan att överdriva säga att
hon har ett humör som inte är att leka med.

När tiden står stilla ibland klättrar jag på väggarna i frustration över att ingenting händer,
jag bara väntar väntar och väntar - på livet.



Kommentarer
Postat av: Anna i smjb

Här är en som inte har givit upp hoppet... ;-)

Kul att du skrev en rad, för du skriver som sagt väldigt fyndigt och bra.

//Anna

2010-10-09 @ 22:48:06
Postat av: vicky

vänta inte vännen, det är här och nu!

2010-10-11 @ 08:34:28
Postat av: Marie

jag är en av dom som tittar in ibland. Trevligt att du uppdaterar:)

Ha det bra

2010-10-11 @ 19:32:24
URL: http://lifebymeee.blogg.se/
Postat av: Cattis

Kul att du uppdaterar och upp med hakan, en dag kommer den RÄTTA personen för dig!

2010-10-12 @ 21:11:54
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0