Lugna gatan

Eftersom Svea är förkyld så blev hela dagen upp och nervänd igår,
det resulterar i att klockan närmar sig 10 och hon fortfarande sover.
Alltså lyxar jag med frukost i sällskap med min HP och rostisar och juice.

Det har varit lite konstiga dagar, att vara hemma och vara sjuk innebär
lots of time för funderingar. Min hjärna har gjort lite revolutionerande
upptäckter...om mig själv alltså. Det är väldigt skönt när man kommer till
insikt och fattar en del beslut...att sen omsätta dom till praktiken är en
helt annan sak. Miss FEGIS - det är jag det :)

Nu kommer min sessa tultande och mumlar:maaammmaa...fortsättning senare.
Sarah - jag saknar dig, men snart ses vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0