glöm det..

Ni får ingen bild idag, för jag har ingen som kan representera min
hälsostatus på ett rättvist sätt. Det är 3:e dagen med sjuktuga och nu börjar
jag krypa på väggarna. Efter att ha hotat min mor med ett ev kommande
nervsammanbrott skjutsade hon mig till thaikiosken och hem igen. Jag och Svea
lekte lite med vårrullarna och byggde diverse suspekta figurer.

Att vara instängd med feber ger mig hjärnspöken och jag är inte stolt
över att vara som en urvriden disktrasa som desperat väntar på insats-
styrkan som aldrig kommer. Hjärnan fungerar inte riktigt när man är sjuk,
det är ungefär som att vara full:
"i said i wouldn´t call but i´m a little drunk and i need you so..."
Någon mer som känner igen sig?
Myggan kollades idag igen och är INTE dräktig längre. 30 laxar rakt ner
i sjön, dom hade jag och Svea kunnat spendera en månad i thailand för.
Känns inte OK!

Imorgon ska jag vara frisk. Och är jag inte det ska jag spela frisk så
bra så så att jag lurar mig mig själv. Så ser ni mig någonstans likblek
med gropar under ögonen så spelar ni bara med och säger att jag är
fräschare än någonsin, deal?

over and out.

Kommentarer
Postat av: karin

Du är alltid en fräschböna/morsa.

Visste du att jag har anmält dig till "Bonde söke man"(Du med dina hästar)

Kram å krya på dig:)

2010-10-27 @ 22:09:34
URL: http://ellasmammasliv.blogg.se/
Postat av: Sol Jenny

hm.... vet att Tin verkligen INTE ville vara med i "ensam mamma söker". Undra just hur hon skulle ställa sig till deltagande i bonde söker..

(förlåt Tin att jag pratar om dig som tredje person i din egen blogg)



Krya på dig snygging!



Kram!

2010-10-28 @ 21:58:33
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0