Vinter

Jag har förlikat mig nu. Det blir vinter och det är helt ok.
Men ge mig snö fort. gnistrande vitt ska det vara och helst
strålande sol.

Den här vintern ska det bli mycket Bösjön. Stughäng på skogen är
bra för själen, både för stora och små. Ligga och titta på öppna spisen,
höra skotrarna som surrar ute på sjön och bara lyssna på ljudet av
människor som sover. Jag somnar alltid sist, måste vara nån beskyddar
instinkt, räknar in flocken innan jag får ro :)

Skotermys med Svea påsken 2010.


Jag behöver ett nytt skoterställ i år. Även ett par nya solbrillor behöver
inhandlas. Inom en kort period har jag lyckats sätta mig på mina båda
par som dög till att användas. Antingen är jag jävligt klumpig eller så har
jag en för stor röv - eller kanske en kombination av båda.

Nu sova. Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj då, sorry att jag väckte dig! =(



Det där med stugmys lät inte helt fel!! Vid sådana tillfällen kan till och med vintern vara härlig! =)



Kram kram och trevlig helg!

2010-11-05 @ 11:46:15
URL: http://dromdansaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0