En snabbis

-Det är vad det blir idag!
Tack för alla kommentarer, det gör mig glad och motiverad att fortsätta
blogga. Dagen har bestått av 8 timmars jobb, trimmande av 2 hästar
och nu är det dags att natta Svea.

Dagar (eller veckor) som den här hinner man knappt andas och det är
bara att hålla huvudet över ytan. Både måndag och tisdag har jag i princip
sladdat in på dagisparkeringen, sprungit in med Barnet och mjukislammet
Bä under armen. Igår flög jag över en Bobbycar på väg ut till bilen och idag
följde skoskydden med ut.

Nästa föräldramöte måste jag ta upp det här med att personalen måste
röja fri väg för überstressade morsor, man kan ju slå ihjäl sig och vem ska
då lämna på dagis?

Som tur är har man en liten solstråle som laddar en med energi.

Jag har kommit på en bra metod för att komma i form till jul. Hänglås
på munnen efter 19 på kvällarna. Annars kan det lätt slinka ner 4 av
mammas nybakta bullar av bara farten... ska hålla er uppdaterade om hur
det går!


Som en apa i bur i kundvagnen på ICA. Handlar gör man oxå i rekordfart
såklart. Av tomten ska jag önska mig en burk med tid, gärna den där tiden
dom kallar kvalitetstid. Och så en mattsvart bmw X5. Såg en utanför simhallen
i Älvdalen sist vi var där, insåg att jag inte var tillräckligt cool för att våga sno
den. Synd.

God Natt på er.

Kommentarer
Postat av: karin

men du..klart det blir sockerdricka å mjölkdrinkar till dig.

Du och jag är morsor ifartn.Fullt ös.

Kram

2010-11-16 @ 22:10:48
URL: http://http://karinochresten.blogg.se
Postat av: vicky

nej men tillräckligt cool för att ligga med bilens ägare!!!

2010-11-17 @ 18:25:30
Postat av: Tin

Fan det är sant...skulle ha kollat med bilregistret ;)

2010-11-17 @ 18:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0