Back on track

Jag har varit en aning sliten. Det var en låååång vecka och
mina inre demoner har spökat lite. Jag tog till en gammal
och väl beprövad metod för att komma tillbaka på banan
igen.

Bowling med Mariorna.

Jag var som vanligt grymt dålig. Charlie (Vi måste kalla Maria så eftersom det
blir lite krångligt med 2) spöade mig med en ynka poäng och jag kom sist. IGEN.
Hur är det möjligt???

Om det inte skulle räcka med lite vänskap så helgarderade jag och
laddade med en middag med oxe och goda drinkar i kärt sällskap.

En Ice cream digestive. Skulle funka som frukostshake...

I lördags blev det en härlig middag hos karin och Fredrik i Vattnäs.
Det eldades i kaminen, spelades för högt på stereon och pratades
en massa skit. Härligt! När förfesten var över liftades det på fyrhjuling
till bygdegården...allt i sann byfestanda :)

Karin min kära vän.

En brun och en genomskinlig.
Jag försöker låtsas att det är modernt
att vara blek när det är vinter. Är allergisk mot brun utan sol looken,
många går runt och ser ut som dom drabbats av psoriasis när dom
misslyckats med fuskbrännan och blivit helt fläckiga.
Solarium skulle ju kunna vara ett alternativt men jag vill varken bli
rynkigt eller få cancer.
Lika bra att förlika mig med att vara genomskinlig
tills solen kikar fram igen.

Eftersom jag roar mig när Svea somnat och sen kliver upp med Svea
morgonen därpå så har jag varit lite av en zombie söndag och måndag
men det är det värt.

Det kostar att ligga på topp ;)

Det har varit en härlig kväll. Jag och Svea har ätit pepparkaksdegen som vi 
egentligen skulle baka av. Svea har badat och samtidigt dansat till Septembers
"mikrofånkåt", vattnet sprutade och jag försökte blogga sittandes på badrumsgolvet.
Får se hur datorn mår imorgon...

Kramar

Kommentarer
Postat av: Orangeansiktet

Men se där-vilket härligt kort.

Jag ser ut som en....

Kram på re.

2010-11-24 @ 13:44:55
URL: http://http://karinochresten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0