On the Road again

Roadtrip med bästaste vännen kan ju inte bli annat än lyckat!
Klockan 4 i tisdags morse började bilfärden mot Stockholm,
klockan 10 skulle vi befinna oss i storstaden för att mitt hår skulle
genomgå en makeover i Hannas händer med hjälp av Färgproffs
från Redken. Eftersom jag var hennes "blondmodell" var tanken
att jag skulle bli RIKTIGT ljus, men eftersom mitt hår inte ville
släppa så mycket färg så blev det guldigt istället.

Jag är SKITNÖJD! Tack hanna :)



Vi passade såklart på att boa in oss i Charlie och Jonas nya urtjusigt
lägenhet i frösunda, det blev shopping, tjejsnack (förlåt jonas!)
och en härligt bonnig middag på Texas long horn.

Förätten


Det är alltid kul att vara ute på äventyr med nuförtiden har jag ju
något fantastiskt att längta hem till nämligen min egna alldeles underbara
minimänniska.

Mammas hjärta och mitt allt.
(Svea kan självklart spela apa, hon lär sig ju trots allt av den bästa, MOI)


Det är lite dåligt med tid för bloggen, men jag kikar in när jag hinner.
Jobb, hästar och en liten prinsessa gör att dagarna snurrar på
för fort, sen ska man kanske ha lite tid över för någon av det motsatta
könet oxå :)


Kommentarer
Postat av: Tessie

Haha, miner ligger verkligen i släkten.

Snygg frisyr också!

2010-03-26 @ 15:26:33
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: Sol Jenny

Roligt med bild på SVEA.... vilken goding :)

Vet precis vad du menar med att tiden inte räcker till, de små liven tar tid. och tar de inte tid så tar man tid till dom.... den onda (läs goda) cirkeln. Duktig du är som ser till att komma iväg på egen hand trots allt. Jag hatar att lämna mina barn och undviker det allt som oftast. Snart måste jag dock när jag åker till australien. Helt crazy men det gör nog gott. Ta hand om dig.

Kram

Jenny

2010-03-26 @ 22:30:41
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: johanna

äntligen back on track i bloggen! fina du

2010-03-27 @ 08:43:24
URL: http://jas0n.blogg.se/
Postat av: Mia

Kul att du börjat blogga igen! : )

2010-03-28 @ 19:21:18
URL: http://miafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0