Utbrott.

Jag är som den där vulkanen på island (den där som ingen kan namnet på),
jag kan ligga vilande väääldigt länge och sen börjar det bubbla under ytan
tills det bara svämmar över med glödande lava.

De sista dagarna har jag kännt mig fruktansvärt irriterad på det mesta. När folk
har försökt föra en diskussion med mig har det kunnat  låta så här:
-Prata INTE med mig för då fräser jag bara!
alternativt:
-Jag är grinig, passa dig annars blir vi jävligt osams!

Jag är alltså en riktig skräcködla MEN jag har ju faktiskt så pass mycket hyfs
att jag varnar för mitt dåliga humör. Mycket sofistikerat av mig :)


Och förresten så syns det ju ialla fall när jag kommer...och gult ska man ju bli glad av!

Det uteblivna humöret kan ha att göra med den totala bristen på socker
i mitt liv. Veckan som gått har jag varit så sjukt nyttig. Jag har kört flera pass på
gymmet, jag har suttit i sadeln varje dag och jag motionerar allt och allai min närhet,
Louise är in trogna följeslagare på promenaderna och kan inte hon så har Henrik eller mamma
fått rycka in. Men jag får passa mig för att motionera mamma för mycket, hon väger mindre
än mig för fösta gången på 26 år och det triumferar hon ivrigt med varje dag när vi har invägning,
jag kan bjuda henne på det :)


Har ni sett vilken goding jag har?
Det händer så mycket spännande nu, hon pratar nästan lika mycket som sin
mamma. Va månde bliva???


Jag har unnat mig en ny hood från Peak. Ljuvlig är den och den fick följa
mig och Henrik på bio i tisdags. Måste ha sett roligt ut när Henrik
mumsade popcorn och cola och jag hade tryckt ner en banan och en flaska
vatten i min minimala friis väska. A-team såg vi och den var otippat grymt
bra! Den här tjejem älskar action, blä för drama och sånt skit :)
Det har jag redan nog av i mitt liv ;)

Sov gott godingar!
(och tack gud för att mobilen höll när jag slängde den i väggen...)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul att hon kändes bra!! =) Ska till Malmö nästa vecka men på söndag kanske?? Eller är det tävling i helgen? =)

2010-07-09 @ 08:37:12
URL: http://dromdansaren.blogg.se/
Postat av: Cattis

Kom igen Tin, du klarar dig utan socker! När jag slutar med socker går jag ner 1 kg/vecka så kämpa på!! Vad fin Svea är. Och hon har blivit så stor!

2010-07-09 @ 11:20:28
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Mia

Hon är ju för söt lilla Svea! Hoppas allt är bra med dig! kram

2010-07-21 @ 20:26:49
URL: http://miafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0