Heligt förbannad.

Jag har funderat länge på det här med bloggens läsare.
Många av er vet jag vilka ni är. Ni är mina nära, kära
och om inte det så ialla fall mina vänner och bekanta.

Det andra delen är de som aldrig skulle kommentera,
som mest läser för att väntar på nått smaskigt eller
för att få läsa att jag mår dåligt eller något likanande.

Ovanstående är den största anledningen till att min blogg
handlar mest om hästar, Svea och träning. Förr i tiden var jag
trygg och jäkligt naiv. Jag började blogga när Svea växte i magen
och jag ville att hela världen skulle få dela vår lycka. Nu i efterhand
vet jag att det finns personer som absolut inte ville se mig lycklig som
följde den här bloggen för att tillfredställa sina egna intressen - men that´s
life och den risken får man vara medveten om när man bloggar!

Igår behövde jag en timeout och skämde bort mig på Emma spa.
Behövde verkligen det! Min härliga ansiktsbehandling var en present
från världens bästa Henrik (Sveas gudfar)

Livspusslet är komplicerat, och mer än någonsin för tillfället. Ikväll
har jag varit väldigt förbannad och även ledsen, jag antar att jag kanske
har mig själv att skylla, jag är och har varit väldigt förvirrad och det
står nog komplicerad i pannan på mig. 

Och så var det skit i det blåa skåpet igen... 


Det jag jag skrev i ett tidigare inlägg här i veckan tar jag tillbaka.
Jag vill visst ha en familj. Småsyskon till Svea, ett stort hus, kärlek
och nån som skulle gå genom eld för mig. Om jag kunde hitta hela det
där paketet skulle jag inte tacka nej. Det svåraste är att få mitt eget hjärta att
slå snabbare (förutom för Svea då) Jag tror att jag blir en kallare människa
med åren.

Nu ska jag släppa allt för ikväll och satsa på morgondagen då det är dags för STELLAS
dop. Kommer att köra på vattenfast mascara då det inte känns helt omöjligt att
det skulle kunna bli ett bröllop :)





Kommentarer
Postat av: Karin

Fina du-livet är som en berg och dalbana-upp och ner..Nu är det nog bara uppför för din del.Det vet jag!Träffade din sidkick Henke igår igen.Han är grym.Precis som du å Svea-behövs inga rötägg i ert liv.

Kram

2010-07-10 @ 10:48:52
URL: http://ellasmammasliv.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej Söta du ;-)



Du klarar dig galant bruden och jag kan lova dig att du kommer finna en snäll och omtänksam kille som kan ge både dig och Svea kärlek och lycka i framtiden, nån som verkligen är värd dig och lär känna dig.



Tusen tack för hjälpen med klänningen till bröllopet, blir att använda den den 24juli så återkommer efter det med (förhoppningsvis)positiva komentarer ;-)



Sköt om dig!



Kram Sofia

2010-07-10 @ 18:51:40
Postat av: vicky

Men du, kom igen nu! Det där finns bara på film, får du ett rätt så får du vara nöjd!

2010-07-11 @ 21:06:36
Postat av: Tin

Men Vicky! då kan man väl lika gärna vara utan ;)

2010-07-11 @ 22:46:30
Postat av: Marie

Hejhej!! Känner att jag måste ge mig till känna:)Jag är ingen av ovanstående två kategorier..... Jag har halkat in på din blogg via Sofia och Caroline! Jag kommenterar inte så ofta, om jag ens har gjort det nån gång, men detta bara för att jag inte känner dig - vilket ju inte är skäl nog att inte kommentera :), ska bättra mig! Jag tittar in hos dig ibland för att jag tycker att det är en trevlig o bra blogg!! Ha en bra kväll

2010-07-13 @ 21:14:27
URL: http://lifebymeee.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej!

Jag är varken när, kär, vän eller någon som vill läsa smaskiga detaljer om att du mår dåligt.

Däremot är jag väldigt nära vän med Jessica och om jag inte minns helt fel så var det genom hennes blogg som jag hamnade här.

Har ingen direkt ursäkt om för att jag inte kommenterar, men nu vet du att jag kikar in ibland iaf.

Se till att ha en bra dag :)

2010-07-19 @ 15:09:54
Postat av: Pernilla

Hej!

Jag är varken när, kär, vän eller någon som vill läsa smaskiga detaljer om att du mår dåligt.

Däremot är jag väldigt nära vän med Jessica och om jag inte minns helt fel så var det genom hennes blogg som jag hamnade här.

Har ingen direkt ursäkt om varför jag inte kommenterar, men nu vet du att jag kikar in ibland iaf.

Se till att ha en bra dag :)

2010-07-19 @ 15:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0