Halv elva hos dig

Godmorgon Mora!
En kall men solig och hostig morgon, lyckligtvis har jag lagt vantarna på
en sån där spännande hostmedicin med varningstriangel på, nu jäklar ska
hostan väck.

Det blev en kanon middag igår, dock något sen men jag lever efter det sydeuropeiska
sättet när det gäller middagar, god mat ska lagas med kärlek och sånt tar tid speciellt
när man har trevligt sällskap :)
Uppskattat!

Vi har en mysmorgon här hemma, jag bloggar och bredvid mig sitter
Svea och läser morfars lantbrukstidning, pekar på popposar och traktorer,
grisarna heter bebbisar, varför vet jag inte :)

Har ni sett likheten?



Härliga unge! och nej hon snusar inte, dosan är en gåva från hennes pappa
och istället för snus går det bra med russin :)

Nu dagis och jobb!


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha vi kör oxå russin i pappas snusdosa :)

Kul att läsa din blogg!

Kram Madde

2010-04-23 @ 21:55:31
Postat av: Ida

Heja Tin! Har inte märkt att du kommit igång med bloggen! Kul! Alltid lika intressant =) kram

2010-04-24 @ 21:51:36
Postat av: ella

åh va gott=)vilken sötnos=)

2010-06-14 @ 19:58:29
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0