Dyngkåt och hur helig som helst

Jag skulle vilja vara lite mer som Mia Skäringer, jag tror starkt på att det bor
en sån där vass och tokrolig tjej nånstans därinne. Hon glimtar fram ibland,
som i fredags när vi lyfte taket på Terassen. Jag var verkligen i mitt esse, hade
så himla roligt.

Jag har spenderat 2 nätter på rad med att hosta upp lungorna (känns det som..)
Min hals är helt igensvullen och jag låter som en kraxande vindunkskärring.
Det är bara att bita ihop och gå och jobba. Jag skulle ju egentligen ha legat i en
solstol nu men eftersom jag inte har gud på min sida så timade han in ett vulkanutbrott
lagon till min mycket efterlängtade semester. Vi är ombokade till tisdag och blir det
ingen resa då så gräver jag ner mig i dyngstacken. Väskan står packad och jag
VÄGRAR packa upp den innan jag kommer iväg.

Det har varit lite turbulent de senaste dagarna och det drar ner mig, jag vill ha lugn och
ro. Fåglarna ska kvittra när jag kliver ur sängen, solen ska skina och jag vill bara omge mig
med härliga människor - Det kanske infaller i himmelen, där ska jag bo på en fin gata med trevliga
grannar :)

Så här somnar vi på kvällarna, mitt hjärta och jag :)
Hon är min stora kärlek här i livet och det finns ingen eller inget som kan
ta hennes plats!



Medans mamma badar sitter Svea på pallen och läser tidningen :)

Kram på er alla!








Kommentarer
Postat av: Tessie

Vad har granngalningarna hittat på för tok nudå?

2010-04-21 @ 18:31:44
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: Charlie

Lillpuman är lite lik mormor på det sista kortet tycker jag. Kram på er!

2010-04-21 @ 18:35:52
URL: http://charliieee.blogg.se/
Postat av: Tin

Nej nej inga grannar, bara andra skator :)

2010-04-21 @ 18:56:57
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se/
Postat av: Tessie

Vad för skator? Inte säga A utan att förtälja hela alfabetet!

2010-04-21 @ 22:49:51
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: Eva

Vilken härlig bild på er när ni sover =)

2010-04-22 @ 06:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0