Upptagen med att vara snygg

Imorse rivstartade vi, jag och Svea alltså, morgonen med ett besök hos frisören.
Svea fick sin långa lugg klippt och sen toppades det lite här och var där det behövdes,
nu ser hon inte längre ut att gå till samma frisör som Jan Simons och det är vi glada för :)

Jag fick en ny färg som ligger lite närmare min egna, jag har tröttnat på att gå omkring och se ut
som en svartrockare vilket jag gjort alldeles för länge. Nu är det lite brunt med guld/rött i, nöjd blev jag!


Nya morsan!

Det har snöat på tvären idag, det kändes nästan som att det snöade från marken istället för från
himmelen, sådana dagar är man grymt tacksam över att ha ridhus hemma på gården.
Robin och Rerra har tömkörts och de skötte sig bra idag. Eftersom hela förmiddagen (och en bra
stund av "mitt på dagen" dagen) ägnades åt att sitta inne och vara snygg efter frisör besöket, då vill man
ju inte gå ut och mocka direkt, så har nu klockan skenat iväg. Jag borde vara på gymmet nu medans Svea
sover men jag har ingen lust att vara så där duktig idag.

Eftersom det står lite äventyr på agendan till helgen så har jag börjat styra upp min party garderob
som för länge sedan snöat inne, jag hittade en rosa liten karamell som jag funderar att ha till svarta strumbyxor
och höga stövlar. Vad tror ni om det?


I lördags var vi och lunchade på helmers tillsammans med Henrik, Matts, Karin
och Erik och sen såklart Oliver oxå. Han och Svea verkar komma bra överrens, kanske
ett par för framtiden?

Sötnötar

Nu får det vara nog för idag. Kanske ett litet gym besök eller kanske inte.
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jättefin i håret och snygg klänning! =)



Kram

2009-03-23 @ 18:33:45
URL: http://dromdansaren.blogg.se/
Postat av: Elin

Fin du blev i håret :)

2009-03-23 @ 19:06:06
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Cattis

ÄNTLIGEN! Jag har väntat jättelänge på att du ska uppdatera, nyfiken i en strut. Jag förstår att du fått sitta inne länge, du var jättefin både i håret och klänningen. Kram Cattis

2009-03-23 @ 20:38:42
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är snygg! OCH barnen tok söta.. fast molly blir nog lite lack om Svea ska sno Ollie för henne, såå .. dem kan väl få dela på killen? :) kram

2009-03-23 @ 21:29:06
Postat av: joh.

hatar när namnet försvinner, det var ifrån mig :)

2009-03-23 @ 21:29:36
URL: http://jas0n.blogg.se/
Postat av: Mona

Äntligen tillbaks! åh snygg var du oxå!

tjinghopp

2009-03-24 @ 07:27:24
Postat av: Sofia

Äntligen update! :)

Den där partykaramellen hade hängt i min garderob inte läget vore som det är :) Du är assnygg i den. Men skippa stövlar till och ta klackar istället.

Ska vi försöka få till vår lunch denna vecka istället? Har lite skvaller!

Kram kram.

2009-03-24 @ 10:30:38
URL: http://sofialiv.blogspot.com
Postat av: Fia

Herregud människa vad du är fin!! Och sådan söt dotter :) Så stor hon blivit! Kramar

2009-03-24 @ 18:27:46
URL: http://lantliv-drommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0