Tack!

Tack för alla snälla och roliga kommentarer, det gör mig jätteglad :)

Varje kväll innan jag går och lägger mig fantiserar jag ihop hur mycket
jag ska få gjort nästkommande dag. Varje kväll konstaterar jag att det gått
lika käpprätt åt h-lvete med planeringen. Det finns liksom ingen ork för några
utsvävningar. Vi leker (jag och svea alltså) äter, och när hon sover så försöker jag
vara i stallet en stund och helt plötsligt är det kväll igen.

Det är väl ingen som har missat att det är midsommar i helgen? För mig är det
en helg när man ska vara med familjen och av den anledningen skulle jag helst vilja
bojkotta midsommar i år. Nu ger jag ju inte upp så lätt utan man bryter ihop och kommer
igen som det heter. Morgondagen kommer att firas ute i Vattnäs, Svea följer med och
vi ska äta traditionell midsommar middag leka 5-kamp osv. När Svea blir trött (förhoppningsvis
tidigt) så åker jag hem till mamma och pappa och lägger henne och sen blir det andra äventyr.
Midsommardagen är fortfarande inte spikad utan den planerad beroende på dagsformen på
lördag.

Mammas prinsessa har numera 6 tänder och är bara sååå söt när hon skrattar!

75 CENTIMETER OCH 9300GRAM REN KÄRLEK!

Kommentarer
Postat av: Mona

Walk tru the fire, it will hurt but you will grow ..



Hoppas verkligen att du får en mycket trevlig midsommar! (under omständigheterna)



Åhhh..Svea är så himla söt på kortet..hur skall det då bli när hon leeeeer.. :)



kram å tjing

2009-06-18 @ 12:23:17
Postat av: maggan

Va kul att du bloggar igen, Tin! Du har varit saknad!

Du vet väl att allt det som bryter ner en, gör oss bara ännu starkare sen. What an ass!!

Kram kram

2009-06-18 @ 12:29:41
URL: http://frokenmaggie.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hur ung är Svea nu då egentligen? Har tappat räkningen..

2009-06-18 @ 12:54:01
Postat av: Angelica

Saknat dig , Tin! Hör av dig så hittar vi på något med våra små diamanter. Hoppas du och Svea får en dundrande midsommar! Puss från mig och Tindra

2009-06-18 @ 16:19:14
URL: http://jenkaaa.blogg.se/
Postat av: michaela och JOnna

hej Teen ! hoppad du får en kanon midsommar, och att svea sommnar tidigt så du får ut på äventyr för det förtjärnar du. vi alla saknar dig och vi är två av dom som går in och kollar om du skriver något, vi saknar det. och kan lova att du är en riktigt bra mamma. och svea är så söööööt! många kramar Jonna och Michaela

2009-06-18 @ 22:24:51
URL: http://kriiiistall.blogg.se/
Postat av: Charlie

På midsommardagen är det hemma hos oss i Orsa som gäller. Min karl fixar middagen åt dig, det låter väl bra?:) Puss!

2009-06-19 @ 15:13:53
URL: http://charliieee.blogg.se/
Postat av: Elin

Så himla söt, sockersöt!! :) kramar

2009-06-23 @ 22:23:04
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0