Let the game begin...

Regn regn regn. Måste vara änglarna som gråter över något.
Jag vill ha sol nu så att man kan ligga ute på gräsmattan och kika
på när Svea badar i sin pool. Ikväll hade vi tänkt åka på orsa yran
men med det här opålitliga vädret så har planerna lagts om till tacomiddag
och filmkväll, vid sådana tillställningar är det bara mysigt när det regnar ute.

Ihelgen bjöds det in till grillfest hos familjen Jemthans/Westman. Killarna vid grillen
var fantastiskt duktiga. Jättemysigt, god mat och trevligt sällskap, men jag tyckte synd om
Sofia som fick lov att stå ut med oss andra onyktra människor. Kommer ihåg förra sommaren
hus jobbigt jag tyckte det var när man var den enda nyktra och gravida vid alla tillställningar.



Somliga har andra pigment än andra...Jag drog nitlotten.

Efter grillfesten blev det en sväng på sjön i Wiggens fina båt och sedan wasa stugan.

Det måste ha varit något fel på kameran. Sådär fulla var vi INTE:


Svea filosoferar med tandborsten. Hon har vuxit så otroligt mycket på slutet
och börjar bli så lika mig, och det är jätte kul att äntligen få höra att hon är lik
sin mamma. Har bara varit pappas tjej tidigare. Någon rättvisa finns det trots allt :)


Hjälper mamma att fylla upp lådorna i byrån!

Kram

Kommentarer
Postat av: johanna

jag var ute och gick den kvällen, och jag tror bestämt att jag hörde er när jag vek upp mot eldris :) hoppas ni hade en grym kväll. & dotra din är verkligen lik dig nu!

2009-07-08 @ 18:30:18
URL: http://jas0n.blogg.se/
Postat av: fiaa

Vilken otroligt söt dotter du har! :)

2009-07-08 @ 20:36:14
URL: http://prinsessanfiaa.blogg.se/
Postat av: Mona

Va himla trevligt med många och härliga kort och du/ni verkar ha kanontrevligt!

å japp..din dotter är lik dig.. med andra ord är du också himla söt :)



Kram å tjing



2009-07-09 @ 07:04:50
Postat av: Charlie

Det är klart att puman är lik sin mamma och ingen annan!

2009-07-09 @ 10:06:13
URL: http://charliieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0