Influensa?

Hela familjen Eriksson Ståbis är sjuk, förutom Billie då, Svea och P-Å hostar, nyser
och snorar. Inatt kunde jag inte sova förr jag frös så jag skakade, jag fick gå upp och
klä på mig för att kunna somna om. Imorse när jag vaknade kändes det som att nån
smällt av en bomb i min skalle. Febertermometern visade på nästan 39 grader.
Jag har verkligen inte tid för någon influensa nu, jag orkar inte vara nån rolig mamma
när jag mår så här. Det är typiskt eftersom jag har anmält mig till en hoppträning på
torsdag. Hoppas hoppas på att det ska gå över lika snabbt som det kom.

Kommentarer
Postat av: Mona

Hej familjen.

Det låter tyvärr som om du/ni har influensa..jag har själv varit drabbad och hade mkt, mkt hög feber o frossa de första dagarna..sen kände jag mig bättre (då hade jag 39 C när jag tyckte att jag blev piggare..dhöööö) och försökte jobba dagen efter..icke sa nicke..sen blev jag skitdålig igen..feber i 7 dagar..fortfarande inte ork i kroppen fast det gått över 2 veckor..

Micke fick lika symptomer..så ta det lugnt efter 3-4 dagar när du tycker att du börjar känna dig pigg..så kanske tillfrisknadet går lite snabbare



Krya på Er!

2009-01-26 @ 17:58:00
Postat av: Sol Jenny

Alla verkat verkligen vara sjuka nu. Det verkar vara 50/50 hur man reagerar. Antingen som Mona beskriver... eller som jag: Jag har varit sjuk sedan NYÅR. Halsont har varvats med huvudvärk, feber, ögoninflammation, hosta, feber, halsont, hosta, halsont, huvudvärk, halsont... osv. Har inte varit lika dö som Mona och Micke, men desto längre. Fy för förkylningar.



Krya på oss.

Kram på er

Sol Jenny

2009-01-26 @ 21:48:08
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch då! Krya på er!!

2009-01-26 @ 22:06:38
Postat av: Therese

Av någon anledning ville varken mitt namn eller bloggadress vara med i inlägget :P Meen, Krya på er nu!!

2009-01-26 @ 22:07:47
URL: http://peekabooo.blogg.se/
Postat av: Jennie

Usch,va jobbigt...:( Krya på er!

Kram

2009-01-26 @ 22:19:02
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0