Helmers häng

I fredags var jag Svea och Louise på helmers och åt lunch, för första gången
så satte vi Svea i en barnstol, vi pallade upp henne med hennes åkpåse och
sen satt hon jätte bra. Hon var skitnöjd och satt och slog sina leksaker i bordet
så folk stirrade (det bjuder vi på!) Medans vi åt så satt hon och tittade på och
skrattade, smidigt när hon kan sitta själv (nästan)





Igår övernattade Svea hos mormor moch morfar medans vi var på hockey i
leksand. Gud så spännande det var, och där satt jag mitt bland alla leksands supporters
och hejade och skrek som en tok när mora gjorde mål. 4-3 till mora efter straffar,
och oj vad deppigt det var på bussen tillbaks till orsa, men jag var ju i alla fall glad!!

Sveas förkylning har övergått i hosta men jag hoppas att hon ska kunna sova
skapligt bra i natt ändå. Vi har varit hos Krister och Kattis och tittat på film,
"what happens in Vegas", Hette den så tro? Kul var den iall fall.

Nu är det dags för sängen, resten av familjen sover ju redan!

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Vilket härligt kort på dig och Svea... Man blev så glad av det!!!

Hade hoppats att humöret börjat lätta där hemma men efter fredagen kanske det är deppigare än vanligt.. ha ha ha. (Ja ja, Jag och du är ju GLADA trala la)

Hörde på radion att det här var den perioden då flest människor var deppiga, en riktig depptid!!! Så det finns nog fler och dewt går över...



Kram på er

Sol Jenny

2009-01-25 @ 11:18:48
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det är så skönt när de lärt sig sitta. Tindra sitter i kundvagnen och sjunger opera när vi handlar :-)

2009-01-25 @ 13:55:44
URL: http://jenkaaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Den filmen såg vi också igår. Förutsägbar men ganska rolig :) Vi lyssnade på hockeyn och jisses vad spännande det var. Och för en gångs skull vann "jag" :) Söt kofta prinsessan har! Kram på er!

2009-01-25 @ 17:30:04
URL: http://mariatheres.blogg.se/
Postat av: michaela

FAN LÅT DOM VAR DEPPIGA :) Rätt lag vann ju :) HIHI

2009-01-26 @ 10:43:36
URL: http://kriiiistall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0