Fräscha



Jag hade tänkt gå på ett CORE pass nu på kvällen men efter att både jag
och Svea var nybadade så kände jag mig alldeles för fräsch för att bli svettig
(ny ursäkt, jag vet) Men det får bli nya tag imorgon istället!

Eftersom termometern visat på flera plusgrader ett par dagar nu så är
snart all snö borta och det är blank is överallt. Inte det perfekta underlaget för
att rida ut eller för att gå med vagnen. Det här har gjort att vi nu längtar efter sommaren,
kunna ligga ute på en filt och mysa, galoppera ute i solen, vara ute med båten osv.
Sommaren är helt klart bättre enligt mig, eller vad tycker ni?

Sandra L: Wassago blev utdömd pga. sammanväxningar i halskotorna, han har
varit konvalecent i flera år och hältan har vandrat runt mellan olika ben, men nu menar dom
att det här är anledningen. Är det du som tävlat på ett brunt sto, Zamba tror jag den hette?
Har du nån blogg?

Jerry: Är man 165 lång så tycker jag att man får väga under 60 kilo, nu svälter
jag ju mig inte (jag är en riktig gottegris) utan tränar för att komma i form igen, annars håller jag med om
att man ska se hälsosam ut!

Nu ska vi åka hem till orsa efter att ha varit hos mormor (min mamma) hela dagen!

Godnatt kram

Kommentarer
Postat av: Susanna

Ja det är den Sandra =). Gick i min klass i Rättvik. Fast Zamba är väl valack vad jag minns?

2009-01-14 @ 09:46:32
URL: http://sannaaah.blogg.se/
Postat av: Cattis

Haha, jag har också gått i samma klass som Sandra, hon gick ett år på Vreta i min klass och vi tävlade ponny på samma tävlingar. Och Zamba är en valack :) Och nej, hon har ingen blogg. Och nej igen, hon kan absolut inte svara själv, eller hur Sandra ;)

2009-01-14 @ 11:05:40
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Sandra Lindell

Nej, jag har ingen blogg.men jag tror jag måste försöka fixa en.

Japp Zamba är valack.

Vi har även varit på ett läger i Vansbro för typ 100 årsen.Som Tusse hade... Du hade någon lånad häst/ponny då?!

2009-01-14 @ 12:03:37
Postat av: vicky

Jerry jag bara undrar:ska man behöva vara fet bara för att man blivit mamma!!!! Man måste ju vara snygg och fräsch fast man har fått barn! Nu blev jag nästan arg på riktigt!

2009-01-14 @ 20:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0