Effektiva

De sista dagarna har mycket hunnits med:

jag har hållit i gångbåde Robin och Rerra, mockat tillräckligt
mycket hästskit för att inte pappa ska sura över att mocka resterande.

Jag har varit på yoga,ljuvligt var det!

Vi har varit på babygympa jag och Svea, jag trodde att det skulle
vara töntigt men det var skitkul och svettig blev man oxå.

Jag har klippt mig, färgat och slingat håret. Ni ska få bilder
när resten av mig är representabel nog för att vara med på bild.
Jag är faktiskt jättenöjd:)

Tyvärr har Svea varit lite krasslig och i förrgår natt hade hon jättesvårt
att sova eftersom hon var så igentäppt, fram åt småtimmarna när jag var
så trött så jag inte visste vart jag skulle ta vägen så kopplades reptilhjärnan in,
jag bäddade ner henne i bilbarnstolen och helt plötsligt sov vi gott båda 2 när hon fick sitta
upp och sova, vad gör man inte för lite sömn.

Imorgon ska vi till leksand och se på hockey. Måste erkänna att
det är lite svårt att veta vilket lag jag ska hej på eftersom de möter mora.
Men åker man med en supporter buss från orsa så är man officiellt leksing, annars
kan man nog hamna i trubbel :)



Kommentarer
Postat av: Therese

Men Tin du kan ju inte hålla på Leksand=) Mora behöver allt stöd dom kan få!!!

2009-01-22 @ 20:59:24
Postat av: Sol Jenny

Hallå det är bara att hålla på Mora :)

Alla orsabor är väl inte Leksingar heller... i så fall undrar jag vad jag gör i byn???

(fast jag är förstås "moring" från början)

Tjing!

2009-01-22 @ 21:54:27
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: vicky

Heja Färjestad!

2009-01-22 @ 21:56:54
Postat av: Michaela

Jaa alla leksingar fick väll en trevlig resa hem haha :) MORAIK <3

2009-01-24 @ 14:09:08
URL: http://kriiiistall.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tindra är också igentäppt i näsan. Jag ger henne renässans spray, det hjälper lite. Men Svea kanske är för liten för att använda den? Det står på att det är för spädbarn så då bord edet gå men hon på apoteket frågade mig två gånger hur gammal Tindra var så det lät somd et var noga men det står inte på förpackningen hur gammalt spädbarn det gäller.

2009-01-24 @ 14:20:37
URL: http://jenkaaa.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag tänkte jag skulle se lite sur ut som henne oxå ;-)

Känner mig väldigt olik mig själv om man säger så.

Ååå då ska jag säga det till honom :-) Jag och M är tillsammans nu förresten :-))

Ha en jättemysig kväll

2009-01-24 @ 18:26:28
URL: http://texaslover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0