2 timmar och 45 minuter

Så mycket tid har jag avsatt åt att sitta på en stol och lyssna diskutera
och planera. Möten är bra för hjärnan när man är mammaledig, stimulans för hjärnan
skulle jag behöva oftare, korsord ska nog inte vara den enda hjärn gympan man ägnar sig åt
om man ska bli (eller förbli?) särskilt bright. Jag blir ibland sugen på att plugga för att vara kompetent
nog att sitta i någon företagsledning, men jag vet inte riktigt vad jag skulle läsa, kanske plocka
lite kurser som lockar?? FRAMTIDSFUNDERINGAR.

Imorgon kl 10 ska jag och Svea infinna oss på Babygympa, ska bli spännande, och vi hoppas på
att det är många bebisar där!

Idag har Robin fått löshoppa, han var jätteduktig och hoppade ett par språng upp till 1,15,
sen fick det vara nog, man ska ju sluta när det går som bäst! (Sarah: jag har även ridit honom
måndag och tisdag! Vi tränar faktiskt)

Jag och Henrik har ätit middag på Mc Donalds idag, roat oss med en massa special beställningar
och sen frossat och ventilerat våra liv för varandra. Om nån skulle tjuvlyssna (vilket säkert någon stackare gör)
så skulle de nog tro att vi är lite rubbade, men det är härligt att kunna prata ogenerat om en massa tok.

Inatt sover vi hos mamma och pappa eftersom Svea redan gått och lagt sig när jag kom från mötet,
känns inte snällt att slita upp henne och knöla ner henne i bilstolen.

På väg till mormor

Kommentarer
Postat av: Michaela

Vad söt hon är :) Hör av dig om du vill ha barnvakt :) jag vill verkligen det nu är jag förkyld dock men när jag blir frisk så vill jag jätte gärna :) <3

2009-01-15 @ 09:47:50
URL: http://kriiiistall.blogg.se/
Postat av: Cattis

Jag vet verkligen hur du känner dig. Ibland känns hjärnan lite överflödig när man är hemma med barn för man använder den inte särskilt mycket. Företagsekonomi kanske vore nåt för dig? Vad är det för styrelse du sitter i? Nåt företag du var delägare i va?! Kram

2009-01-15 @ 12:24:29
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jo jag önskar verkligen att han kunde göra det. Tyvärr så går det nog inte hur mycket han än skulle vilja. Alla hans pengar går till crossåkningen.

Jag får nog köpa lite lotter i stället och hoppas på en storvinst :-)



Förresten så kände min vän Johanna igen dig :-)

Världen är allt bra liten.

Kramar

2009-01-15 @ 22:14:13
URL: http://texaslover.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hon bor tillsammans med Zacke bortanför Hansjö. Jag frågade henne om hon visste vem du var och när jag nämnde din pojkvänns namn så visste hon vilka ni var och visade tom vart ni bor. (vi skulle åka till Z´s jobb och då åkte vi förbi er)



Ja alla pengar går verkligen till crossåkningen fast det är skoj tycker jag nu när det går så bra för honom. Han satsar på en topp 10 placering i sm i år så då lär man satsa :-)

Fast visst vore det härligt att få bli lite bortskämd oxå ;-)

2009-01-15 @ 22:25:18
URL: http://texaslover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0