What the f-ck.

Alltså ibland tror jag att hästarna pratar ihop sig. När den ena
har en snäll period så är den andra en idiot. Det måste vara
så att dom turas om att vara mattes favorit. Rerra går bättre och bättre,
och Robin...ja han går inte alls eftersom jag inte får fånga honom i hagen.
Ikväll har åtskilliga timmar lagts på att fånga honom, till slut öppnade jag
grinden och han fick så småningom hitta in i stallet själv. Vet inte varför
han har börjat så här och jag vet inte heller hur jag ska få honom att sluta.

Mer bloggande imorgon när fingrar och tår tinat upp.

Kommentarer
Postat av: vicki

Hej tin! Jag måste säga dig att du har en helt underbart söt liten tjej! =) Brukar kika in och läsa din blogg i bland.. och fick sen en gång att du skulle kolla upp IP nummret från en elak kommentar, jag är själv i samma sits och undrar hur du gick till väga?! Jag måste verkligen ta reda vem det är som har skrivit till mig :S Annars blir jag tokig!!!



Kram från mig



2009-02-04 @ 23:56:43
URL: http://eldblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0