Sälen

Svea ligger på golvet och tränar på att göra Anja Pärssons klassiska
seger gest "Sälen". Kanske ska hon bli en slalomstjärna?

Termometern visar på 17 minus och jag VILL verkligen inte gå ut
i kylan. Måste ut och rida och mocka. Ingenting som går att ställa in
pga kyla. Måste även köpa hundmat till Billie och åka upp till orsa med,
vovven kan ju inte svälta bara för att husse är borta.

Igår kväll var jag med på ett CORE pass på gymmet, USCH vad drygt
det var, jag hade inga magmuskler kändes det som. Jag skulle behövt en
lyftkran i taket. Tyvärr är inte mitt gym utrustat med sån lyx.

Imorgon blir det Tusse träning i orsa och eftersom inte barnvakts problemet är löst
så kanske jag får ta häst och bebis och helt enkelt tvångsanställa någon på läktaren =)

Ikväll ska jag följa Henrik på hockey, mycket viktig match kallade han det. Jag tror att
det är kört för mora, men jag kan ändå gå dit ikväll och heja på dom. Det är tråkigt med
ett allsvenskan lag, dom ska ju spela i elitserien.

Efterlysning: groom sökes till lördagens tävling. Avresa kl 06, hästhoppning och varmchoklad
står på agendan. Intresserad?

Och så hälsar vi till pappa P-Å i miami om han är in här och tittar!


Kommentarer
Postat av: sandra

Är det Tusse från Avesta?

Tycker du att hon är bra??

Var är tävlingen då?

Lycka till!!

2009-02-11 @ 13:10:28
URL: http://alexmamma.blogg.se/
Postat av: vicky

Kom du iväg till Borlänge?

2009-02-11 @ 17:05:25
Postat av: Cattis

Vilken söt säl!

2009-02-11 @ 21:04:06
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0