I´m a blogg addict

Usch jag har blivit besatt av att sitta och surfa runt på andras
bloggar. Det är en perfekt sysselsättning  när det finns en massa
annat (tråkigare) som man borde göra.

Igår kväll somnade Svea tjugo över nio och vaknade inte förrän 11 timmar senare,
ett par gånger har jag varit upp i natt och stoppat tillbaka nappen som hon tappat
men det känns som en baggis just nu!

Influensan har lämnat sitt otäcka grepp och bara lämnat kvar lite irriterande hosta hos
både mig och Svea. Eftersom jag inte har kunnat rida när jag varit sjuk så känns det som att
jag kommit av mig i det fina "flow" vi hade på g, jag & Rerra. Robin har börjat med något nytt
hyss, man får inte ta honom i varken boxen eller hagen och därför tar det en jäkla tid innan
man får ut respektive in honom.

Om 2 veckor är det tänkt att vara tävlingspremiär för mig och Rerra men jag tänker inte åka om
det inte känns som att vi är klara för en start i 1.10, men jag hoppas att den formtoppen är på
gång eller självförtroendet, det är nog kanske det som fattas!


Tänk att hon var så liten :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst går tiden fort. Snart är dom tonåringar...

Vilket lyx Alex har nog ALDRIG sovit så länge i ett sträck.

Nej, jag tävlar inte just nu. Zamba stod i ca 8 månader så vi har lite att ta igen. Men jag har tänkt att tävla i sommar igen.

2009-02-02 @ 16:10:39
URL: http://alexmamma.blogg.se/
Postat av: Jennie

Va skönt att ni börjar piggna på er igen....:)

Kram

2009-02-02 @ 21:52:54
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Elin

va söt hon är :)

2009-02-04 @ 17:44:07
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0