Rostig

Idag har Svea sovit hela dagen och bara vaknat för att äta.
Vi var på läkarkoll där allt såg bra ut, hon väger hela 5585gram
och är 58com lång, alltså ingen jätteliten tjej längre!

Medans Svea sov sött i vagnen så passade jag på att hoppa
Carrera på utebanan medans mamma byggde hinder, hon var så
taggad och glad och jag, den ringrostiga tanten som inte hoppat på
nästan 5 månader, hängde inte alls med. Hur illa jag än la henne så hoppade
hon, hon gick av nära, stort och rörde aldrig en bom. Jag har fått igen för att
jag sagt att det nog inte blir nån speedhäst, nu har framåtbjudningen och
turbon kommit, nu ska jag bara hänga med oxå!

Nu på kvällen har P-Å lagat Färs och Svamp Panna med färska kantareller,
supergott!


Efter att ha fått panik över den snabbväxande bäbisen så fick jag lov att börja
sortera kläder. Svea har fått så mycket kläder i present och allt har lagts
undan i väntan på att hon ska växa i det och eftersom det snart är dags
för storlek 62 så var det dags att gå igenom allt, vilket visade sig vara
mycket mer kläder än vad jag trodde. Svea satt snällt i bilstolen och kollade
på medans jag sorterade i högar.

Håller koll på morsan!


Så mycket kläder och bara ETT barn :)


Sprattlar på skötbordet!
)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm jag tror inte man behöver köpa så mkt nytt första veckorna :) Det är rättså skönt att veta nu efter att jag läst din blogg och sett det där kortet. haha.. Va söt hon är lilla donnan!

2008-10-01 @ 10:34:00
URL: http://jas0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0