Kvällsmys

Idag har P-Å städat.
Vi tar det igen:
Idag har P-Å städat
Det händer inte så ofta så det är värt att omnämnas
2 ggr. Han har tom. monterat en hylla nere i källaren,
Allt det här medans jag och Svea varit i mora, där har
jag ridit en mysig skogstur i det jättefina vädret, Rerra
var riktigt avspänd, inte illa för en 4-åring som är ute
utan hästsällskap. Eftersom vi inte har nått badkar
så passade vi på att bada oxå, jag och Svea samtidigt,
sååå mysigt att ligga och plaska med bebis på magen!

Jag har kommit in i ett nytt lugn där jag inte oroar mig
så mycket och där vi tar dagen lite mer som den kommer.
Nu äter jag godis och surfar medans P-Å och Svea får roa
varandra. Natten till idag sov hon från 22-05, så skönt!

Imorgon ska vi på 7-veckors koll till barnläkaren, ska bli
intressant att se hur mycket vår lilla heffaklump har växt :)

I pappas famn

Kommentarer
Postat av: Mona

Åh vad härligt harmoniskt allt lät... Va skönt att det börjar bli lite längre "viloperioder" för Dig också.. PÅ städat! prisa gudarna -skatteåterbäringen är här :)

2008-09-30 @ 07:04:32
Postat av: Cattis

Jag tror inte det gör nånting att du kryssade i nej förra gången... Jag äter hur mycket choklad som helst, eller har gjort iallafall. Nu har jag ju slutat med socker. Allvarligt talat så är det där med vad man ska äta och inte så noga (tycker jag), man märker ju själv om barnet verkar reagera på nånting man ätit. När Ava Estelle var liten reagerade hon t.ex. på vitlök, medan Binning aldrig reagerat på nånting (choklad, vitlök, jordgubbar, vindruvor osv). Hurra för att P-Å städat och fixat hylla! :)

2008-09-30 @ 09:18:42
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: johanna

Va mysigt! Ja jag får nog försöka hålla ut, jag har finnar som en tok i ansiktet :( Kram

2008-09-30 @ 10:00:44
URL: http://jas0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0