Better safe than sorry

Ni vet hur det är när man ska packa för att vara borta två nätter,
man har med sig så mycket grejer att ett helt damlag i fotboll skulle
kunna åka på cup över en helg. Så illa är det, plus att den lilla prinsess
bebisen måste ha 14 ombyten oxå. ok, kanske inte 14, men vagn ska med,
babybjörn sele, extranapp, skötgrejor och så vidare. Vi är alltså klara att åka
till mora för att sova där inatt och sen fara vidare mot högbo imorgon.

Igår provlastades Rerra på lastbilen nere i borlänge och hon hade glatt
klivit på, till min stora förvåning :)

Är jätte nervös över söndagens tävlingar, men jag måste försöka vara lugn
så att Svea inte känner av det.

Håll tummarna allihopa!
Rapport kommer på söndag kväll.

Kommentarer
Postat av: Mona

Japp..packning å bäbisar..det krävs det tankearbete och kunna trolla å då menar jag inte fiske :)

Håller tummarna!



tjohopp

2008-09-05 @ 11:33:10
Postat av: Cattis

Jag vet hur det är, när vi skulle till Dalarna en vecka var det full skötväska, ett par tygpåsar, en blå IKEA-kasse, barnvagn, en väska och säkert nåt mer jag glömt... Det är världens pärs att åka bort med barn, för man KANSKE behöver just den grejen. Lycka till i helgen (och då tänker jag på hästtävlingen, inte allt det andra för det är jag säker på att du klarar galant).

2008-09-05 @ 12:06:56
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Cattis

Jag tror att ALLA föräldrar nån gång tänker tanken att de ska slänga ut ungen genom fönstret... Fast man GÖR det ju aldrig, det är väl huvudsaken antar jag. Det låter som en jättebra plan, du är välkommen anytime!

2008-09-05 @ 12:09:34
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Charlie

det kommer att gå jättebra, synd att inte jag är hemma för då hade vi kunnat komma bort till er ute i högbo och kikat

2008-09-05 @ 13:48:09
URL: http://charliieee.blogg.se/
Postat av: Sol Jenny

Halloj

Är övertygad om att helgen går som smort. Låt mormor ta henne i natt så du får sova :), då är du utvilad i morgon. Är man utvilad ökar tolleransnivån och allt går lättare...

Ha det så bra så kanske jag kan komma och våldsgästa nästa vecka. Är fortfarande lite sur att Jon varit där och gosat till henne och inte jag...

Kram

Jenny

2008-09-05 @ 14:35:39
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0