80-tals retro

Idag har jag och Svea varit hos mormor, vi har inte gjort så mycket förutom
att sova :) Natten har faktiskt varit bättre, jag har kunnat mata henne och sen
lägga tillbaka henne i spjälsängen. Jag sover bättre när jag inte har henne
alldeles bredvid mig för då ligger jag och tittar på henne hela tiden.

Det hände en liten olycka hemma gos mormor och Svea behövde ett par
torra byxor, något som jag inte packat med mig. Då hittade vi ett par av mina gamla
bebis brallor i en kartong i källaren. Vad är bättre än ett par baby rosa gamla hängsel
brallor i plysch? Toksöt blev hon!



Till helgen är det kvalitets tävlan i högbo med Rerra som gäller, och jag är orolig
och nervös över att sova borta med bebis.Säkert kommer det att gå jätte bra men jag
är fortfarande inte så trygg och lugn om mamma så att jag kan koppla av på bortaplan,
och som att det inte räckte med det så ska man ju vara lite nervös över hästen oxå.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad spännande! Hoppas att det går bra med Rerra!



Kram

2008-09-02 @ 19:59:21
URL: http://jessiejames.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det kommer nog att gå galant att sova borta, glöm inte att packa extrabrallor bara!!! :)

2008-09-02 @ 23:04:36
URL: http://emeliepernille.blogg.se/
Postat av: Sol Jenny

Förstår att det kan kännas nervöst att sova borta men jag tycker du är tuff som gör det. Inte för att jag tror det blir några problem, men du är tuff som gör det fast du tycker det är nervöst. Försök att slappna av och visa Svea att du tycker dt är mysigt. Barn är, liksom hundar, duktiga på att känna av hur mamma känner det...

Lycka till med både Svea och Rerra.

PS... Var det inte något med att P-Å skulle följa med på tävlingar??? :)

Kram

Sol Jenny

2008-09-03 @ 07:51:23
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: johanna

va söt hon är! Ja man ska inte bry sig så mycket om vad folk säger men det är så jävla irriterande när dem ska tala om hur och vad man ska och inte ska göra.. jag hatar verkligen det! Så, börjar du komma in i mamma rollen på riktigt nu? :)

2008-09-03 @ 09:35:51
URL: http://jas0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0