Popcornfrossa

Vi har låtsaslördag här hemma idag, vräker i oss popcorn med aromat,
dricker rödvin (P-Å) och pommac (jag). Svea ligger under babygymmet och
pratar med sina fiskar, hon har börjat slå på dom nu och ligger sen och skrattar
åt dom, grymt söt är hon ialla fall!

Imorgon åker jag och Svea till mora och förbereder för tävlingen på lördag, sen
sover vi över där och myser med "mormor och morfar". Jag passar alltid på
att skämma bort mig med ett bad när vi övernattar där eftersom Svea kan få
umgås med mormor då. Ligga i badet och läsa nya ridsport, det är lyx det!

Måste äta lite mer popcorn nu :)


Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Mysigt med hemmakvällar tillsammans mmmmmmm...

I like! :)

Var det därför han var och fixade till sig tidigare på dagen??? För att vara fin för sina damer :)

Lycka till med tävlingen.

Kram

Jenny

2008-10-31 @ 08:27:50
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Mona

Det är underbart att bara mysa i höstmörkret!

Vi försöker ta 1-2 glas vin på onsdagar till maten när mörkret faller på -parkerar i soffan med tända ljus och svär över allt skit som är på tv:n :) men det är himla trevligt de gånger vi väl gör det!



Ha en trevlig helg å lycka till



2008-10-31 @ 10:51:13
Postat av: Angelica

Tack så mycket :-) Vad skoj, hoppas att ni kommer att gilla det. Det bästa är att försöka få Svea att sova ganska länge innan och sedan ge henne mat så hon är både utsövd och mätt. Jag gjorde det felet första gången. Dylan hade varit vaken i 2 timmar innan så han bara skrek så vi fick gå upp ur vattnen efter 10 minuter. Strunta även i smink om du inte har vattenfast mascara för på vårat sim så har mammorna fått dyka :-) Kramar

2008-10-31 @ 12:53:37
URL: http://texaslover.blogg.se/
Postat av: vicky

Shit hur ska jag hinna med ridsport och special kom ju också. Börjar jobba sex i morgon så det får väl bli en snabbläsning i sängen när jag har gått o lagt mej så där tidigt som jag borde!! Lycka till!

2008-10-31 @ 18:07:46
Postat av: Jessica

Hur gick det på tävlingen???



Kram

2008-11-02 @ 22:14:18
URL: http://jessiejames.blogg.se/
Postat av: Michaela

Naaw vad söt hon är :) och den Nallen hon fick av mig ligger ju där :D <33 Hoppas allt går bra!

2008-11-03 @ 14:48:09
URL: http://kriiiistall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0