OS 2016

Varje gång jag är lat, trött eller för frusen för att ut och rida så
säger jag till mig själv: -På det här viset blir det inget OS! och så tvingar
jag mig själv ut på hästen och så fort jag kommit upp i sadeln
glömmer man att man egentligen inte orkade. Nu kommer jag ju aldrig
komma till OS, jo, möjligen som funktionär eller åskådare.

Idag har jag tränat med Carrera för Mia. Grymt lyxigt att få träna själv för sin
favorit tränare som kommer hem till mig så jag slipper åka med Svea.
Det kändes bra idag när banhoppning stod på schemat, det var genrepet
inför tävlingen på söndag. En del tycker väl att jag är knäpp som är igång
så tidigt efter förlossningen men jag tror att man ska in i elden så snart
som möjligt så man inte tappar för mycket.

Vi ska kolla på "HANKOCK" (hette den så?) den senaste Will Smith filmen
ialla fall. Imorgon blir det dressyr träning och sen ev. en lunch med Louise
om jag och Svea komme rupp i tid :) Man har ju inte precis så bråttom på mornarna
nu när man blivit mamma!

GLAD- för det mesta!

Kommentarer
Postat av: Louise

fint kort på dig!

2008-10-13 @ 22:28:23
URL: http://louise1983.blogg.se/
Postat av: Cattis

Ahhh... Ja, tänk om jag också kommit igång i tid. Fast jag var inte riktigt igång sen jag blev gravid, mellan barnen red jag riktigt ordentligt faktiskt. Den där stackars hästen alltså. Jaja. Nån gång... Det där med att man inte orkar gäller ju det mesta känner jag, bara man tvingar sig själv att börja brukar det rulla på sen. Kul att du är glad :)

2008-10-14 @ 09:02:44
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0