Luftfärder

Idag försökte jag ta mig upp och hänga på Robin, det gick väl lite
sådär kan man säga, han gjorde lite luftfärder när jag började lägga
lite tyngd i stigbygeln. Det som var positivt var att han inte är ett dugg
brydd över att ha hela "munderingen" på sig, brydde sig ingenting när
jag slängde på alla grejer.

Idag har Sarah kommit hem till mora och imorgon ska jag och Svea
låna med henne till Rättviks marknad och äta munkar, det ser vi framemot!
Jag har verkligen saknat Sarah, synd att hon har lämnat oss för storstaden.
Jag ska passa på och slänga upp henne i sadeln på lillkillen i helgen
istället, hon är ju trots allt lite yngre och förhoppningsvis lite smidigare
än den här tanten :)

Svea har haft en väldigt vaken dag, hon sov 7 timmar i sträck fram till klockan
5 och sen ville hon vara vaken, hon har kanske sovit sammanlagt 3 timmar sen
dess och har nu somnat på en stor kudde bredvid mig här i soffan. Jag fattar inte
hur hon orkar vara vaken så mycket, det blir väl en sov dag imorgon istället.

Saknad, ta med ponnypojken och flytta hem igen!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Fast jag är jätteglad att hon bor här nere nu! Du kanske skulle ta med dig familjen, dina föräldrar och hästarna och flytta ner hit istället..?!

2008-10-03 @ 21:24:07
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det där med gamla stan lät mysigt...vi ska bo i en turistort några få km utanför Rhodos stad,så vi får åka in dit nån kväll och käka middag eller nåt.

Den här tanten...?!! du är ju bara 23,eller har du fyllt 24? det är ju INGENTING..:)!!

tack tack,nu kände jag mig genast riktigt gammal och grå med mina snart fyllda 31....usch usch:(

2008-10-04 @ 10:48:28
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Michaela

Längtar till att jag får se lilla Svea igen :) Karm Michaela

2008-10-04 @ 13:16:12
URL: http://kriiiistall.blogg.se/
Postat av: sandra

De var kul att se er idag :) och vi får se till att planera in nån dag ni kan komma på middag. För vi är ju 'skyldig' 2st nu :p

2008-10-06 @ 15:40:16
URL: http://budsandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0