Förtydligande

Det var en aning ironi i gårdagens inlägg om Peter Gustafson,
men det var ju vi hästtjejer jag menade skulle känna oss lockade.
Hästarna, poolen, (hemma har vi inte ens ett badkar) hästlastbilen
och skrittmaskinen lockade mig, Vadå? Materialist? Inte jag eller..

Idag har Svea sovit en timme sen klockan 8:15 imorse, ska inte en bebis
sova 16-20 timmar om dygnet, så står det i böckerna men vår bebis följer
inte böckerna. Hon har inte varit bråkig utan har man roat henne har hon varit nöjd
men hennes hand har varit klistrad i munnen idag, det räcker inte med tummen
här inte, bäst att försöka trycka in hela handen. Idag har hon fått ett nytt smeknamn:
Peter Jihde, dom har nämligen samma frisyr.

Dom här hade nog Peter kunnat bjuda mig på nu när mina dyon chaps håller på att ge upp.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Det är nog snarare nåt fel på den här dagen, för Ava Estelle har sovit sammanlagt en halvtimme på hela dagen. Nu på kvällen sov hon typ 10 minuter, fast nu har hon nog somnat för natten tror jag. Vem är inte materialist då?! Jag vill också ha ett badkar! Kram och hoppas det går bra med din pappa fingrar!

2008-10-09 @ 20:51:15
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Sol Jenny

Barn och barnböcker... ja ibland undrar man vad det är för barn dom skriver om. Ebbas beteende passar nog ändå bäst in på Emil i lönneberga :)

Man ska ha allt man läser som riktmärken. Svea (Meta) mår ju bra för övrigt, då är det bra. Finns barn som sover jämt, och det är också bra. Jag tycker det verkar som det går fin fint med den tjejen.

Dont worry, be happy!!

Kram

Sol Jenny

PS. Men Jihde har ju klippt sig, ni har väl inte klippt Svea? Eller??? ;)

2008-10-10 @ 09:20:33
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Susanna

De där stövlarna är lovely! Mitt nästa inköp när jag har råd helt klart =)

2008-10-10 @ 13:22:01
URL: http://sannaaah.blogg.se/
Postat av: SaraMira

Kikar in hos dej också...jaa vi har börjat blogga lite igen, är ju så skönt o skriva av sig :o)

Vilken vacker liten Svea ni har!! Hur gammal är hon??

Kram från SaraMira o Aprilia

2008-10-10 @ 19:38:37
URL: http://princessmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0