Dom gängar

-Hårståna alltså!
Mina gråa strån förökar sig, dom växer på vissa ställen, alltså
fläckvis med ålderstecken, det måste vara därför jag känner mig
väldigt gammal ibland och väldigt ung ibland (fast det sista var det
länge sen jag kände mig) Trösten idag var att jag hittade ETT grått
strå på min syster. Nu är hon oxå helt hysterisk, jag vet, jag var ELAK
som letade men jag kände mig så ensam på grå fronten.

Min syster är alltså hemma i mora, hon kom upp från Göteborg i går kväll.
Jag behövde barnvakt när jag skulle rida och lämpade över Svea på henne.
Min syster har INGEN bebisvana och kollade skräckslaget på mig och undrade:
-Vad gör jag om hon skriker? Efter att ha försäkrat henne om att hon INTE behövde
byta blöja och att lovat att Svea skulle somna om dom la sig i sängen så
fick jag gå ut i stallet, dock med ständig telefonjour såklart. När jag kom in igen
2 timmar senare låg Syster, Svea och alla hundarna och sov i mitt flickrum, där hade
man varit orolig i onödan.

Nu har vi ätit middag och svullat med glass till desert, lill sessan sover, P-Å har hängt tvätten
och så snart "Maria Wern-Främmande fågel" är slut så blir det sängen.

Bjuder på lite bilder på Svea som sover gott i bilen.


Premiär för småuggsen.
.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad kul att jackan kom till användning!! =) Och hon var grymt söt i Uggsen! =)



Kramis

2008-10-08 @ 08:19:36
URL: http://jessiejames.blogg.se/
Postat av: Mona

Mmmm..va härligt när man ser bilder och bebisen ser mer o mer "vuxen" ut...

Det är precis som med gråa hår...det är ju då man ser mer och mer "vuxen" ut.. tihiiiiii ;)

2008-10-08 @ 08:22:23
Postat av: sarah

ha ha såklart att du fick lov att leta hårstrån på stackars syster med... du är en elaking =)

ja det skulle ju vara toppen att ha dom på gemensamt bäbis bete, men jag är osäker på om jag kan få ponnypojken att fytta...

2008-10-08 @ 10:16:50
URL: http://powertrip.blogg.se/
Postat av: johanna

åh så söt hon är.

2008-10-10 @ 08:26:35
URL: http://jas0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0