barnvakt

Imorgon ska jag klippa mig (ÄNTLIGEN)
Svea ska vara med Kristin, första gången jag lämnar
ifrån mig henne till nån som inte hör till familjen, förhoppningsvis
kommer det gå bra. Man är väldigt låst när man ammar, man jagar
tiden, kollar på klockan och oroar sig om bebisen är hungrig när
man lämnar dom. Som tur är så äter vår bebis "bebismat" på flaska
varje kväll så skulle hon bli en monsterbebis imorgon så kan Kristin
muta henne med flaskan så blir hon en goding igen.

Peter Gustafson/Bonde söker fru- Vilken man! Alla häst tjejers dröm,
tyvärr är han ju inte så intresserad av det kvinnliga könet.

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

... ja han är då inte min dröm i alla fall :)

(skulle vara mardröm då... hi hi)

Kram

Sol Jenny

2008-10-09 @ 09:27:45
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Mona

Nä fy f-n... oups..men näpp nej...det måste vara dina hormoner som spökar..

2008-10-09 @ 11:06:46
Postat av: Cissi

Ja visst. Colan måste vara på burk och iskall... Annars får det vara! Ha ha ha. Va rolig man blir egentligen =)

2008-10-09 @ 18:16:07
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0