Studio 54

Sista helgen i november ska vi på 30-års fest med "studio 54" tema,
skitkul! men vad ska man ha på sig?
Förra julen hade vi en jättecool klänning
från vila i butiken (där jag jobbat alltså) Jag var så nära att köpa den men valde
en annan klänning istället.
Är det nån annan som köpte den i S eller M?
Dom tog ju ialla fall slut så i nåns garderob i mora borde dom ju hänga, kan jag
få köpa/låna den då? Eller finns det nån annan som har något lämpligt till mig?

TIPS MOTTAGES TACKSAMT :)

Så här ser klänningen ut som jag efterlyser:

Kommentarer
Postat av: Mona

Den är/var HELT RÄTT!!.. har en liknande men helt i guld...men den är def för liten..syyynd



Ha så kul nu



tjing

2008-11-12 @ 07:36:53
Postat av: Nettan

Haha, vad roligt! Dom har bra smak deras pappor ;-)



Ja det var verkligen länge sedan!!!



Allt bra mer er? Hur gammal har Svea blivit?

Hn är ju så söt!!!!

Kram

2008-11-12 @ 08:11:47
URL: http://nettaniversen.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hejsan! Hoppas allt är bra med er.

Du har blivit utmanad i min blogg.

Kramar Angelica

2008-11-15 @ 20:42:23
URL: http://texaslover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0