När man är förkyld..

Är det jobbigt att vara liten, eftersom man inte kan snyta sig själv,
man kan inte tala om att man har ont eller är trött på något annat sätt än att vara
kinkig och trött. Svea gör sitt bästa och håller humöret uppe fast snoren rinner.
Inatt vaknade jag klockan 04 av att hon hade jobbigt att andas, mammas lilla snutt..

Ska inte blogga just nånting i kväll utan vara med min lilla bebis och ta tempen
på henne för att förhoppningsvis kunna utesluta feber. Hur det blir med morgondagens
babysim får vi se imorgon.

Nu på kvällen har Vicky och Jessica varit här med sina unghästar och löshoppat med
mig och min Robin, dom var jätteduktiga alla 3 och det var jättekul att ha lite sällskap
för omväxlings skull!


Sover i kapp på BB.

Kommentarer
Postat av: sarah

du är lite jobbig som har utmanat mig att göra den där listan, jag ska göra den så småning om bara jag klurat lite till, förresten har robbin gjort något annat än att löshoppa på sista tiden, tänkte ju att vi skulle rida honom när jag kommer hem på dopet, sen är jag ju hemma 1 vecka vid jul...

2008-11-21 @ 16:21:35
URL: http://powertrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0