Trötta men lyckliga.

Då var valborg över för den här gången.
Det har hunnits grillas, tittas på eldar och vara lite ledig, men imorgon
är det jobb igen och alltså ingen långhelg för mig.
Jag, P-Å och Bilbo har varit hos Totte (som äger bowlingen i orsa) på middag,
Bilbo låg under bordet och sov hela tiden och när det började ramla in fler folk
och ljudnivån steg tog jag vovven under armen och åkte hem till Agdurbacken.
Nu är vi lika trötta båda två och ska gå och sova. Imorgon är ska grabbarna umgås
och Bilbo får vara med husse på jobbet i fiskeaffären. Återkommer med rapport om
hur det går.

Dagens vuxenvarning: Ställa alarmet på mobilen för att komma ihåg att ställa ut soptunnan :)

Sova nu matte?
image13

Kommentarer
Postat av: bulan

Glöm inte bort era sopor!

2008-05-02 @ 03:31:34
Postat av: sarah

vilken söt vovve, han ser riktigt trött ut... slitit att vara på fest! hoppas han sköter sig i fiske affären, han verkar ju inte sakna sin matte allt för mycket =(. kram

2008-05-02 @ 09:37:55
URL: http://powertrip.blogg.se
Postat av: Sofia

Heejj!
Vad glad jag blir... Jag HITTADE dig...
Hoppas allt e bra med er??!!

KRAMAR

2008-05-02 @ 16:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0