Rakt in i kaklet..

och en bit till.
-Så trötta är vi efter att ha varit på rättviks marknad och sen på barnkalas.
Bilbo ligger bredvid mig på soffan och sover som en lite gris och P-Å är i fiskeaffären
och jobbar.

I morse blev det tårtfrukost då älsklingen fyller 32 idag, han är ju tyvärr inte så förtjust
i tårta så det blev mest jag som åt :) så är det alltid när vi ska äta nått onyttigt, det blir JAG och
inte VI som äter.

I går var vi iväg till Leksand med Rerra på tävling och hon var sååå fin att rida och gjorde två superrundor
inne på banan, mattes prinsessa! Nu behöver jag bara nån som kan ta över ett tag och trimma min framtida stjärna medans jag är lite gravid ledig. Vore konstigt om inte den här bebisen kommer ha ridningen i blodet
efter att ha skumpat runt uppe på hästen i mammas mage i över halvår nu!

Idag har Sarah kommit hem från Linköping och vi skulle ha lämnat tillbaka Bilbo med hans tillfälliga husse
vägrar så vi ska ha honom tills imorgon då P-Å sticker på jobb.

Nu ska jag förflytta mig till övervåningen och sängen för en tupplur.


"Carrera B och tjockmatte in action"
image14
Foto av: Susanna Kans, stort tack för det!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad kul att det gått så bra!! Hon kommer bli en riktig liten hoppstjärna den där! =)

Tyvärr kan jag ju inte hjälpa dig med hoppbiten, endast dressyrbiten... =/ Men du kanske hittar någon mer som kan rida henne lite?? Och hoppa...

Kram kram

2008-05-04 @ 19:18:07
URL: http://jessiejames.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0