Något bättre.

Läget är lite bättre idag. Jag har varken skrikit eller slängt grejer. Kanske för att det inte är lika
roligt när ingen är hemma, hur kul är det att skrika i ett tomt hus, kasta saker utan att ha nån att sikta
på och gråta när ändå ingen är hemma och daltar med en?
Nä istället har jag bäddat ner mig i sängen med datorn, skyndade mig hem för att se Cashmere Maffia på
3:an, men jag hade såklart glömt bort att det är tjeckernas kanal i lite drygt en vecka till. Dom här tjeckerna
ställer verkligen till det för mig!

Jag är ledig både Tisdag och Onsdag, och har oxå en hel del grejer att ta tag i. Men känner jag mig själv
rätt så kan det bli så att jag hittar intressantare saker att pyssla med. Typ som att gå i nån affär, borsta nån häst,
eller kanske bara pilla mig själv i naveln (kan bli svårt eftersom naveln krymper i takt med att magen växer)

Jag har försökt leta efter lite kläder till Päron (bebis) men tycker att det är fruktansvärt svårt att uppbringa nått
i mora som duger till min bebis som såklart vill vara väldigt stylish. När andra frågar saker som om bb-väskan är klar när det börjar närma sig, så kan jag ju med gott samvete säga att väskan är fixad. För min tjusiga svarta Friis & Company väska modell större i skinn står ju på hyllan och väntar. Att man sen ska ha nått att ha i den var ju en annan sak.

Har tänkt lägga upp lite bilder på hur det ser ut här på agdurbacken. Men om jag fotar kaoset som råder här just nu så kanske nån ringer socialen eller anmäler oss till "rent hus". Men jag lovar att inom en månad (måste ju vara realist) så ska jag bjuda på en husvisning!

Kommentarer
Postat av: sarah

det är bra att vi är lika aktiva och onyttiga du och jag...det tråkiga är att jag kan inte skylla på någon bäibis när magen växer..

2008-05-19 @ 23:11:42
URL: http://powertrip.blogg.se
Postat av: Ludvikaborna..

Hej! Vad trist med humörsvängningar.. du ska se allt blir bättre snart! Du får ta i med hårdhandskarna mot PÅ.. :) Räknar du nedåt på dagarna nu??
KRAMAR OSS

2008-05-20 @ 10:26:41
Postat av: Ludvikaborna..

Hej! Vad trist med humörsvängningar.. du ska se allt blir bättre snart! Du får ta i med hårdhandskarna mot PÅ.. :) Räknar du nedåt på dagarna nu??
KRAMAR OSS

2008-05-20 @ 10:27:43
Postat av: Ludvikaborna..

Hej! Vad trist med humörsvängningar.. du ska se allt blir bättre snart! Du får ta i med hårdhandskarna mot PÅ.. :) Räknar du nedåt på dagarna nu??
KRAMAR OSS

2008-05-20 @ 10:28:55
Postat av: Cattis

Du kanske skulle se hur det brukar se ut här hos oss... Det blir värre när man får barn som kan röra sig själva, upp till typ 8-9 månader är dom lugna och sen är det kaos tills dom flyttar hemifrån (antar jag)... Hoppas du hittar på nåt kul att göra när du är ledig, jag brukar göra det som är kul istället för det man "måste". Det är bättre för humöret har jag märkt. Kram!

2008-05-20 @ 20:01:28
URL: http://cattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0