Hon vill ha (lägre) puls.

Jag har flåsat mig runt i orsa i en timme med min svägerska Anna som sällskap.
Fick beröm för att jag var pigg, själv tycker jag att pulsen rusade och att kondisen fått
tjänstledig för tillfället. Jobbigt att släpa runt på 8 kg övervikt, eller bäbismage kanske vi ska kalla det.

Den här veckan har gått så otroligt fort, imorgon är det fredag och sen har snart den här veckan
svept förbi oxå. vad har jag presterat den här veckan?

1: Ätit en massa onyttigt. Fått dåligt samvete. Promenerat för att bli av med det dåliga samvetet.

2: Fått hit elektriker Jonas som har dragit klart elen i hallen och till vår utebelysnng. Ok. det var hans prestation
jag satt ju mest i soffan, eller förresten jag sprang till grannen och lånade en skruvmejsel, alltså hjälpte jag till!

3: Jag har arrangerat att min felande tapet har blivit undanlagd på K-rauta i Bromma och att Henrik har hämtat den åt mig. (guld värt!)

4: Sen har jag tvättat all tvätt som jag lagrat på i tvättstugan.

5: Beställt en barnvagn. Den blivande pappan skrek i telefonen när jag talade om vad den kostade.
Men min bebbe vill åka flott :)

-Kändes bra att få rada upp lite...då känns det som att man gjort nånting ialla fall.
Vad som ska göras i helgen, förutom att jobba lördag, är lite oklart. Efter som P-Å inte
kommer hem förrän på söndag så kan det ju lätt bli lite tråkigt om jag inte hittar på nått
för att roa mig själv. Ska grubbla på vad det kan tänkas vara.
Nu är det dags att förflytta sig upp till sängen. Inte för att sova. Först måste jag trötta ut
hjärnan med att lösa lite korsord. Japp! jag är en korsords tönt :)

"The NÖRD"
image16


Kommentarer
Postat av: Cattis

klart din bäbis vill åka flott, det gör inte våra barn som tur är. vår vagn är jätteskabbig (den var fin när vi köpte den, begagnat som tur är!) den har varit i stallet, i leran och i garaget = trasig lite här och där, punka på ett hjul m.m. listan pågår i all oändlighet. vi har planer på att laga punkan, vi får se om vi får fingrarna ur innan Ava Estelle börjar gå :) bra att du är en kordsordtönt, jag gillar dig mer och mer.. mvh en annan korsordstönt :)

2008-05-09 @ 11:57:36
URL: http://cattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0