Första delen klar.

Har just kommit hem från del ett i föräldrakursen. Guud va tråkigt det var. Jag har så svårt att sitta still
och bara lyssna. Vi pratade om amning, i typ 2 och en halv timme. Jag överlevde utan partner, och med på
kursen hade vi ett lesbiskt par. Blev nyfiken på hur deras bebis kommit till, men vågade inte fråga.

Har "eftermiddagsfikat", min nya grej :) Har kommit på att det är väldigt tråkigt att laga mat till sig
själv och att det är mycket godare för tillfället med smörgås och juice. Ska försöka sätta fart med det här städandet, 2 lediga dagar har snart förflutit och ingen städning har förekommit här hemma, snarare har kanske några nya dammråttor flyttat in. I kväll kommer mamma och pappa hit och ska se vad dom kan hjälpa till med, tror att dom är oroliga för att deras första barnbarn ska få växa upp i ett kaos. Skulle ha tagit och knäppt lite före bilder
men jag kan inte förstå var kameran har tagit vägen? Har letat på de vanliga ställena den brukar hamna på men där var det bara en massa annan bråte.

Lägger upp en bild på Trulz som bebis (främst för att fira Cattis som ska få vovve)
Följ hennes blogg på: cattise.blogg.se

Rapporterar in senare om hur det gick med den här förbannat tråkiga städningen.
image24

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men åååå, så söööt! =)

2008-05-21 @ 17:42:01
URL: http://jessiejames.blogg.se
Postat av: Cattis

vilken sötnos :)

2008-05-21 @ 18:41:17
URL: http://cattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0